you go girl

sitter och äter min hallonsmoothie som jag just gjort och tänker på vad jag ska hitta på. fanns ingen sötnos där ute som var tillgänglig ikväll så det blev att vara här hemma istället! lika mysigt ändå. måste städa rummet, rensa garderoben och tvätta. frågan är ju bara vad jag ska börja med! inte kul att städa när ljudet på min dator har gått sönder.. så det får bli någon annan dag istället hihi

förresten så kan ni ladda ner en app på eran Iphone eller android mobil! gå bara in på market, sök på "heytell" och klicka på hämta utan kostnad! det är en app i likhet av att ringa till vänner, men istället klickar man på knappen och spelar in ljudklipp! man kan även se vart personen man söker befinner sig- som en GPS. helt gratis och riktigt lätt att ladda ner. funkar bara med en invite (inbjudan) så skriv till mig om ni vill ha en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0