blir lätt att komma över dig

hej! som ni ser så tog jag bort headern, den passade inte in på bloggen och hur jag ville ha det så headern jag använder mig av nu kommer stanna där ett tag tills jag får till bloggen som jag vill.
har annars hunnit med mycket idag. pappa väckte mig just efter nio och fick veta att jag skulle in på sjukhuset och ta prover klockan elva så det var bara att kliva upp och göra sig klar. när jag tagit proverna och kommit hem så tog jag det lugnt några timmar och sen for jag in till stan efter middan, träffade b.la frida,rebecka och många fler. vi for och såg på film hemma hos alexandra och for hem igen efter den andra filmen var slut.
har även hunnit färgat håret på syster,antar att skickligheten kommer när man tränat ett tag så hoppas verkligen nu att hennes hår blev bättre! inte tagit några bilder ikväll så ni får klara er med en gammal bild istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0